مطلب صفحه نخست

       بازدید وزیر محترم جناب آقای واعظی از غرفه شرکت مهندسین مشاور امواج تتیس در الکامپ ۹۶ – سالن آلمان 

   

   بیست و سومین نمایشگاه الکامپ در سی ام تیرماه در حالی برگزار گردید که شرکت مهندسین مشاور امواج تتیس، در کنار شرکتهایی چون ایرانسل، جزء معدود اسپانسرهای نمایشگاه بود. در این دوره، تتیس، افتخار مصاحبه با وزیر محترم ارتباطات جناب اقای دکتر واعظی و بازدید ایشان از غرفه را داشت. آقایان واعظی و تابیدان (مدیر عامل شرکت تتیس) پیرامون تولیدات داخلی تجهیزات یو پی اس صحبت نمودند و بر تلاش مداوم تتیس در انتقال این تکنولوژی در سطح کیفی بالا به داخل کشور تاکید کردند.

   همچنین جناب مهندس تابیدان، در پی موفقیتهای چشمگیر تتیس در صنعت یو پی اس، طی سالهای گذشته، مورد مصاحبه نشریه اقتصادی الکامپ قرار می گیرد که در ادامه بخشهایی از آنرا می خوانید.

    
   

برای مشاهده ویدئو آنرا save نمایید یا با انتخاب show control، بر روی سایت تماشا نمائید

       

                                                برای مشاهده تصاویر نمایشگاه الکامپ ۱۳۹۶ اینجا کلیک کنید

 

 

 

   

   

بدینوسیله به آگاهی می رساند، بخش فنی و خدمات پس از فروش شرکت از ابتدای سال ۱۳۹۶ به

آدرس خ شهید بهشتی خ مفتح شمالی خ ششم (دوست محمدی) پلاک ۴ (ساختمان تتیس)                          کد پستی ۱۵۸۷۹۷۵۴۱۲

انتقال یافته است و به زودی سایر بخشهای شرکت نیز به این آدرس منتقل می گردند. لذا، خواهشمند است، کلیه مکاتبات و مرسولات به آدرس فوق صورت پذیرد. ضمنا، کلیه خطوط ارتباط تلفنی، بدون هیچگونه تغییری در اختیار کلیه مشتریان گرامی می باشد. 

با تشکر – مهندسین مشاور امواج تتیس

   

 

   تتیس، درسال ۱۳۹۲ موفق به انعقاد قرارداد نمایندگی انحصاری با گروه کارخانجات INVT گردید و طی یک سال آزمایش و بررسی تجربی این محصولات، بر آن شد تا با انتقال تکنولوژی و راه اندازی خطوط مونتاژ، انواع یو پی اس های ماژولار و کم ظرفیت، اینورتر و رکتیفایرهای مخابراتی این برند را در خاک ایران، به تولید برساند. این مهم در سال ۱۳۹۴، به انجام رسید و هم اکنون ظرفیت تولید یو پی اس های تکفاز و سه فاز این شرکت، بالغ بر ۱۰/۰۰۰ دستگاه در سال می باشد.

 

سالن تولید شرکت مهندسین مشاور امواج تتیس

{loadposition TethysFactory}

      

 

      

 

    

 

    

 

              

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + شش =